Wpisy archiwalne w kategorii

Do pracy

Dystans całkowity:23755.46 km (w terenie 453.19 km; 1.91%)
Czas w ruchu:730:26
Średnia prędkość:22.85 km/h
Maksymalna prędkość:75.00 km/h
Suma podjazdów:400 m
Maks. tętno maksymalne:166 (89 %)
Maks. tętno średnie:132 (71 %)
Suma kalorii:26936 kcal
Liczba aktywności:723
Średnio na aktywność:32.86 km i 1h 30m
Więcej statystyk

2W + guma + szprycha

Sobota, 15 marca 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Do pracy
Do pracy z masakrycznym wiatrem w plecy. Rower jechał dosłownie sam, luźno kręcąc 30-35km/h.
Niestety na Toruńskiej guma i zmiana dętki. Wbił się wielki kawał szkła w kształcie ostrosłupa o podstawie trójkąta. Trafił idealnie w środek. Pierwsza guma jak na razie w Lidlowch oponach po 3200km.
Po dojechaniu zauważyłem, że pękła jedna szprycha.

Powrót już nie będzie taki easy :D
----
Nie było najgorzej, wiatr wyraźnie zelżał i po 23:00 wracałem środkiem miasta czyli Fordońską.

2W

Wtorek, 11 marca 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Do pracy
Po pracy przez Rowertour odebrać zamówioną linkę.
Wymiana linki i napęd, a właściwie zmiany przełożeń powróciły do ideału.

2W | diagnoza + pożyczone km-y

Środa, 26 lutego 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Do pracy
W drodze do pracy przyjrzałem się pracy wózka przerzutki podczas zmiany biegów i miejscach gdzie mam ewidentny problem z przełożeniami wózek ledwo drgnie przy wrzucaniu do góry, trzeba będzie się temu przyjrzeć bo to chyba nie zużycie napędu jest problemem.

Podczas pracy kolega pożyczył rower na pół godzinki. Po powrocie zapytany o wrażenia z jazdy (kolega niższy o głowę) stwierdził, że czuł się jak dziecko jadąc na rowerze ojca ;-)

Po powrocie zdjąłem łańcuch i przyjrzałem się dokładnie działaniu tylnej przerzutki i faktycznie w pewnych położeniach wózek ledwo się przemieszcza i trzeba przełączyć dwa do góry jeden na dół aby zmusić wózek do zmiany położenia. Takie samo zachowanie jest przy zmianie biegów.
Zacząłem sprawdzać po kolei od manetki aż po linkę i jak się okazało winowajcą była linka ciężko poruszająca się w pancerzu tuż przy przerzutce. Po bliższych oględzinach okazało się, że linka jest lekko zgięta przy samym wejściu do pancerza oraz do pancerza dostało się troche soli drogowej co dodatkowo pogorszyło sprawę.
Linka przeszła czyszczenie + delikatne smarowanie olejem. Testy stacjonarne wykazały, że zmiana przełożeń działa jak należy.

Wczoraj dostałem potwierdzenie CR, że zamówienie (napęd) jest gotowe do odbioru. Coś mi się wydaje, że nowe graty poleżą w szafie jeszcze sporo czasu, bo obecny napęd nie zaczął jeszcze na dobre przeskakiwać, a jedynym problemem był brak precyzji przy przerzucaniu, co sądziłem, że jest spowodowane przez wytarcie zębów i nacięć systemu HyperGlide.