Wpisy archiwalne w miesiącu

Wrzesień, 2015

Dystans całkowity:703.02 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:27:16
Średnia prędkość:25.78 km/h
Maksymalna prędkość:49.10 km/h
Maks. tętno maksymalne:187 (101 %)
Maks. tętno średnie:142 (76 %)
Suma kalorii:10725 kcal
Liczba aktywności:17
Średnio na aktywność:41.35 km i 1h 36m
Więcej statystyk

Full throttle - HR Max

Wtorek, 29 września 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Przejażdżka
Przejażdżka standardową trasą przy S5 i test HRmax, który wyszedł nawet powyżej wartości liczonej 220-wiek.

Podczas przejażdżki padły baterie w tylnej lampce, nie zabrałem karty ani żadnych śr. płatniczych. Na szczęście dzięki uprzejmości p. Patrycji na stacji Shell udało mi się pożyczyć baterie i po niespełna godzince byłem z powrotem z karta w kieszeni celem zapłaty.


Cel 70%

Niedziela, 27 września 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Przejażdżka
Zabawa w utrzymanie sie w strefie 65-75% HRmax. Tempo spokojne nawet bardzo, srednia troche nizsza niz wczoraj za to samopoczucie jakbym ledwie na spacerze byl. Czyli jednak zabawka faktycznie przydatna na długich dystansach, co by nie zarżnąć się za szybko.

Test nowego gadżetu.

Sobota, 26 września 2015 · Komentarze(2)
Kategoria Przejażdżka
Nowy gadżet - opaska Smart Bluetooth do smartfona do tego apka robiąca wykresy itd.
W sumie wskazania pulsometru zgadzaly się z moimi dotychczasowymi metodami "na oddech" + "pieczenie w udach" i potwierdziły moje przypuszczenia co do przebywania w strefach.


Test SPD-SL

Środa, 23 września 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Przejażdżka
W sklepach wyprzedaże, więc skusiły mnie buty SH-R088 do tego podstawowy model PD-R540. Rozważałem R550, ale nie przekonało mnie wykonanie platformy z kompozytu (plastiku) jak i sporo opisanych przypadków pękania/łamania się tych pedałów.
R540 są aluminiowe, wkład ten sam co w M520, czyli coś co znam.

Montaż bloków bezproblemowy z uwagi na znaczniki (kreski) na podeszwach, więc po wstępnych przymiarkach obyło się bez dalszych korekt.

Pierwsze wrażenia.

Pozytywy:
- sztywna podeszwa oraz szeroka platforma pedałów powoduje, że cała energia z korby przekazywana jest na koło
- lepsze w porównaniu do SPD trzymanie oraz wrażenie lepszego związania z rowerem
- znikoma szansa na przypadkowe wypięcie buta

Negatywy:
- pedał wpina się tylko z jednej strony, co powoduje konieczność ustawienia pedału odpowiednią stroną
- wpięcie dużo trudniejsze, wymagające precyzyjnego wcelowania w blokiem w odpowiednia stronę pedału - jazda miejska będzie bardzo uciążliwa

Ogólnie zysk po stronie performance, kosztem komfortowego wpinania.