Serwis
Sobota, 2 marca 2013
· Komentarze(0)
Dziś odpuściłem jazdę na rzecz wiosennego serwisu Unibika.
Na stół poszły piasty, stery i kółka wózka przerzutki. Pierwszy serwis po 2 latach i prawie 10kkm. Jak się okazało na łożyska tylnej piasty to był ostatni dzwonek kulki od strony kasety pracowały już prawie na sucho. Niestety z kółkami przerzutki trochę się spóźniłem, bo dolne kółko od jakiegoś już czasu jeździło na sucho i tuleja lekko się przytarła, trzeba będzie to wymienić przed dłuższym wyjazdem aby uniknąć awarii w trasie. W przedniej piaście i w sterach sporo smaru ale już lekko przyschnięty. Wszystko wyczyszczone, nasmarowane, złożone i wyregulowane. Rower gotowy na kolejne 10k, muszę tylko częściej zaglądać do kółek przerzutki.
Jak na razie sprawdza się metoda jazdy na 3 łańcuchy, napęd do tej pory nie przeskakuje, a i koronki są w niezłym stanie.
Na stół poszły piasty, stery i kółka wózka przerzutki. Pierwszy serwis po 2 latach i prawie 10kkm. Jak się okazało na łożyska tylnej piasty to był ostatni dzwonek kulki od strony kasety pracowały już prawie na sucho. Niestety z kółkami przerzutki trochę się spóźniłem, bo dolne kółko od jakiegoś już czasu jeździło na sucho i tuleja lekko się przytarła, trzeba będzie to wymienić przed dłuższym wyjazdem aby uniknąć awarii w trasie. W przedniej piaście i w sterach sporo smaru ale już lekko przyschnięty. Wszystko wyczyszczone, nasmarowane, złożone i wyregulowane. Rower gotowy na kolejne 10k, muszę tylko częściej zaglądać do kółek przerzutki.
Jak na razie sprawdza się metoda jazdy na 3 łańcuchy, napęd do tej pory nie przeskakuje, a i koronki są w niezłym stanie.