Dystans całkowity: | 23755.46 km (w terenie 453.19 km; 1.91%) |
Czas w ruchu: | 730:26 |
Średnia prędkość: | 22.85 km/h |
Maksymalna prędkość: | 75.00 km/h |
Suma podjazdów: | 400 m |
Maks. tętno maksymalne: | 166 (89 %) |
Maks. tętno średnie: | 132 (71 %) |
Suma kalorii: | 26936 kcal |
Liczba aktywności: | 723 |
Średnio na aktywność: | 32.86 km i 1h 30m |
Więcej statystyk |
Powrót Witebską i Przemysłową z chwilką kontemplacji natury w scenerii nadwiślańskiej.
Dziś jeszcze przed wyjazdem do pracy przezornie założyłem błotniki.
Powrót Przemysłową. Poranny pomysł z błotnikami okazał się być strzałem w 10! Pomimo mokrych asfaltów z ochraniaczami na butach niespecjalnie musiałem się przejmować nawet kałużami.
Powrót wypadł zaraz po opadach, najpierw walka z kałużami, a na deser w okolicach bulwarów przed Mostem Bernardyńskim złapałem gumę. Jak zwykle kawałek szkła.
Przed pracą parę spraw na mieście.
Powrót Przemysłową.
Bezwietrznie...
Po Toruńskiej w okolicach HSW jazda na Tirem ponad 50km/h ;-)
Do pracy przez CSI na 20 Stycznia celem zdania egzaminu - zaliczone. ;-)
Po pracy do znajomych na Os. Eskulapa odebrać zapomnianą zabawkę. Wjechałem w Jasiniecką lecz po chwili jak zobaczyłem dziury to odbiłem w prawo aby przebić się do ul. Matki Teresy. Nagle dróżka przez zarośla się skończyła, no nic myślę sobie przebije się przez tą trawę i dojade jakoś do Suczyńśkiej. Kręce, toczę się powoli i nagle przód się zatrzymał, tył podniósł a ja zrobiłem klasyczne OTB :-) Dobrze, że w miękką trawę to jedynie się uśmiechnąłem myśląc "stary, a wiciąż durny".
Po pracy przez Las Gdański -> Osielsko -> Maksymilanowo -> Bożenkowo ->Samociążek -> Koronowo -> DDR do Bydgoszczy.
Tym razem odwiedziny na moście w Okolu za dnia. Bardzo fajnie jechało mi się szutrowym krętym DDRem od skrzyżowania DK25 i DW 256 do Bydgoszczy. DDR cały czas schodzi w dól do tego jest kręty i jazda w przedziale 30-40km/h dostarcza fantastycznych wrażeń ;-)
Nowe odkrycie. Mega urokliwy wąwóz, kto wie gdzie się znajduje?
Ależ lekkość jazdy!. Już zapomniałem dlaczego rowery typu cross są wyposażone w opony 1.5/1.6 cala - wszechstronność, czyli łatwość jazdy po asfalcie oraz możliwość jazdy w terenie. Chodź ta ostatnia już wyraźnie mniej komfortowa z uwagi na ciśnienie 5bar w oponach.