Kawa w Chełmnie, obiad w Tleniu.

Wtorek, 8 maja 2018 · Komentarze(3)
Kategoria Przejażdżka
Bydgoszcz - Strzyżawa - Wałdowo Król. - Janowo - Rafa - Słończ - Czarże - Kokocko - Borówno - Starogród - Chełmno - Świecie - Sulnówko - Wyrwa - Drzycim - Sierosław - Brzemiona - Tleń - Zdroje - Zielonka - Wierzchucin - Błądzim Dworzec - Świekatowo - Serock - Wudzyń - Stronno - Karczemka - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Miała być standardowa pętelka przez Chełmno, ale w Chełmnie byłem na tyle wcześnie, że podkusiło mnie aby zajrzeć do Tlenia.

Obowiązkowa fota w Chełmnie. W tle szosowiec robi selfie. :)

Kawa, lody i mufinka. Właśnie przy kawie zrodził się pomysł aby zajrzeć do Tlenia.

Pierwszy raz jechałem ze Świecia przez Sulnówko i Wyrwę. Bardzo fajny interwałowy odcinek.

W Drzycimiu niespodzianka, road closed, wracam kawałek i jadę przez Sierosław na Brzemionę.

Oto jestem.

Przybytek szczęśliwości.

Ruskie, moje danie obowiązkowe tutaj oraz świeży Pils, idealny na taka pogodę.

Pół godzinki relaksu nad Wdą.

Wyjechałem tym razem trochę inaczej. Z Tlenia na Zdroje i z Zielonki na Wierzchucin, rewelacyjna szosa przez mieszany las. Gwarantowany cień + osłona od wiatru.

Zajrzałem do rezerwalu Cisy Staropolskie w Wierzchlasie, ale szybko uciekłem bo momentalnie otoczyła mnie chmara komarów, więc nawet nie zrobiłem żadnej fotki.

Okolice to były poligon rakietowy V1/V2.
Do poczytania dla zainteresowanych : http://v2.strefa.pl/Heidekraut.html

Tablicę z bocznicą kojarzę z wypadu z kolegą Mateuszem. Na komary najlepsze polanie się piwem z wysokim IBU.

jarmik 12:13 środa, 23 maja 2018

Z Tlenia zawsze wracałem jadąc na Mszano, Lniano. Trasa przez Zdroje, Wierzchucin jest dużo przyjemniejsza.

alex 12:48 środa, 9 maja 2018

Powiedzmy, że zamknięta:) Jechałem tamtędy ostatnio, auta zresztą też. Szosę Z Wierzchucinka znam. Nawet z Miłoszem w zeszłym roku śmigaliśmy razem.

Jazz 12:02 środa, 9 maja 2018
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser