Przeobrażenie

Czwartek, 11 maja 2017 · Komentarze(5)
Kategoria serwis
Rama Rudego została przekazana przez dystrybutora do producenta, ten ma 45 dni na rozpatrzenie.

Aby czas oczekiwania za mocno się nie dłużył Biria przeobraziła się w gravela.
Operacja wymagała zmiany kierownicy i klamkomanetek (300zł o OLX) oraz wymiany V-Brake na Mini-V-Brake (49zł).


Komentarze (5)

Ta ostatnia uwaga jakby do mnie:) Brawo za inwencję. Teraz czas na kolejny rower całkowicie sam stworzony. Zebrać złom, przetopić, uformować ramę itd.:)

Jazz 08:01 piątek, 12 maja 2017

Gravel z amorem podobno dobry na trzeszczące stawy. :)

alex 17:24 czwartek, 11 maja 2017

Testowe 15km dziś do pracy. Muszę skrócić mostek z 110 do 90, bo za długi jest.
Amor ciekawe się zapowiada, pamiętam jak na samym początku posiadania Ronina, wyglebiłem się w lesie na dobrze znanym singlu, na korzeniu podbiło mi przednie koło i wybiło kierownicę z rąk. Tutaj ciekawostka jest taka, że amor ma blokadę, na szosie blokuję i jest sztywno, wjeżdżając w teren odblokowuje :).

To jest napęd 9s więc tył działa z klamkomanetką naturalnie. W korbie obecnie działają jedynie dwie tarcze 26 i 36, dużej 48 nie obsługuje bo jest to 2x9. Zamówiłem szosową zmieniarkę na przód, zobaczę co z tego wyjdzie. 48 tarczę pewnie odkręcę bo generalnie i tak z niej nie korzystam, 90% przelotów robię na środkowej mała jest tylko na podjazdy.

alex 10:56 czwartek, 11 maja 2017

a napęd zostawiłeś z birii? czyli mtb? jak to współgra z klamkomanetkami dedykowanymi przecież do grup szosowych?

jarmik 10:47 czwartek, 11 maja 2017

niesamowite rzeczy, tęsknota za gravelem i barankiem jest silna jak widać. jakie klamki dałeś? gravel z amorem - wyslij fote do USA, będzie nowy trend :). a na poważnie szacun za pomysl i zdolności. jechałeś już BIRvelem?

jarmik 10:44 czwartek, 11 maja 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczon

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]