@jazz: Na most wjeżdżałem od południa, po prawej był DDR, ale na szczęście cały czas dzieliła mnie od niego barierka. :)
@Keto: Na prawdę nie brakowało mi światła przy tych ponoć 30luxach, bo lampa świeci szeroko. Pava ma 25lux i bardziej skupioną wiązkę. Co więcej na DK10 przełączałem nawet na tryb 15lux bo wymalowane białe pasy po środku i przy krawędzi doskonale pozwalały się zorientować. Na DK10 jest parę zmarszczek, o czym orientowałem się gdy pod prawą manetką kończyły mi się biegi wtedy gdy włączałem podświetlenie licznika okazywało się, że lecę ponad 40km/h. Więcej światła to zapewne większy komfort na dziurawych asfaltach, w przypadku DK10 i DK80 światła mi nie brakowało.
Na długich trasach nocna jazda nie jest problem tylko dłuższy brak snu daje się we znaki.Co do oświetlenia z Lidla to tutaj może się sprawdza, ale na szybkich odcinkach na pewno nie wystarczy do jazdy szosówką. Jedzie się trochę niebezpiecznie - daje za mało światła. To samo przeżywałem z moją Sigmą Pava. Na wypady za miasto jest ok, ale przy większych prędkościach nie daje rady. Ja szukam nowej bardzo mocnej lampy.
To się jeszcze okaże czy do ultramaratonów. Chciałem zobaczyć jak to jest z tą jazdą w nocy. W sumie dobrze się jechało, jednak noc była gwieździsta i już po północy zrobiło się chłodno, do tego dość wilgotno i mglisto ze względu na bliskie sąsiedztwo Wisły.
Rower to mój styl życia ;-)
Co mnie kręci:
- dynamiczna jazda gravelem po szosach i szutrach.
- techniczna jazda krętymi singlami w terenie 29er'em.
- turystyka rowerowa, czyli jazda z sakwami i biwakowanie na łonie natury.